supertatli

Tuesday, October 30, 2007

Suedanur 5 yasinda! Kakaolu kek

Maalesef resim ekleyemiycem, cunki pastanin resmini cekemeden bitti:)

Buyuk kusumuzun dogum gunuydu dun ;29 ekim !
Kizimiz dun 5 yasina basti .

Iyiki dogdun prensesim, iyiki bizimlesin. Nice mutlu ,huzurlu yasamlar diliyorum....

Onun dogum gunu icin kakaolu kek yaptim ,okulda da arkadaslariyla afiytle yeyip kutladilar!

Malzemeler:

3 yumurta
1 bardaktan 2 parmak eksik sivi yag
1 s.bardagi toz seker
1,5 s.bardagi sut
3 s.bardagi un
1 kabartma tozu
1 vanilya sekeri
yarim bardak kakao

yumurtalarla seker iyice cirpilir . Sut yavas yavas ilave edilir. Sivi yagda ayni sekilde. Unla kakaoda eklenip yavas yavas karistirilir. dikdortgen bir borcama dokulur,benim borcamin cok genis olmadigi icin ben 2 borcam kullandim bu harca.

bu arada uzerini muzlu pudding ve mms lerle susledim. Puddingim soguk kekim ise sicakti suslemeyi yaparken! uzerlerine de mmsleride ekleyince orjinal bir dogum gunu pastasi oldu!

Labels: , ,

6 Comments:

At 2:17 PM , Anonymous Anonymous said...

Canım yiğenim doğum günün kutlu olsun

Daha dün gibi aklımda dünyaya ilk geldiğin gün ve şimdi aradan tam beş yıl geçti :)

İyi ki varsın benim ve tatlı güzel yiğenim

Alalh daha nice güzel hayırlı günler ve hayırlı uzun ömürler nasip etsin :)

 
At 3:33 AM , Blogger aysegul said...

tesekkur ederiz ,sevgili ve sirin teyzesi:)

 
At 6:02 AM , Blogger hayat said...

This comment has been removed by the author.

 
At 8:12 AM , Blogger aysegul said...

hayat ablacim ,

guzel dileklerini mail kutumda gordum siteme girip okumak isterken nasil olduysa silindigi belirtildi.Nasil uzuldum anlatamam.

cok cok tesekkur ederim kizim ve benim icin dilediklerine!Aynilarini bende senin icin temenni ediyorum ,Allah razi olsun:)

 
At 12:31 AM , Blogger hayat said...

This comment has been removed by the author.

 
At 1:20 AM , Blogger aysegul said...

hayat ablacim
neden senin son yazdigin mesajlara sitemde bakmak istedigimde silindi diyorsa? gene ayni sey oldu bunu bir arastirmam lazim ....

buralardayim...
Ama bu aralar baya yogunum kermesler vs duzenliyoruz sonra farkli yogunluklar birde bunlarn ustune bilgisayara resim ekleyemem de gelince siteyle ugrasmak zorlasiyor:) Ama guzel resimlerim olack insaAllh bu gunlerde:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home