supertatli

Monday, October 29, 2007

Ramazan yemegi-GUVEC







Andre ve Mariska ciftini iftara almistim . Yoresel tadlara beyli bayanli cok bayilirlar , oyuzden tamamen yoresel yemekler olmasi icin ugrastim...




menudekiler;




mercimek corbasi


Icli kofte


Sehriyeli pilav


Guvec


Kayisi kompostosu


Cacik


Salata




GUVEC:






malzemeler;

kuzu kusbasi

2-3 sogan

4-5 carliston biber

2-3 sarimsak

2-3 kabak

1 patlican

250 gr taze fasulye

4-5 domates

karabiber

tuz

hakiki zeytin yagi

malzemeleri siraladigim gibi tprak tencereye dizdim cok kisik ateste en 2-3 saat pisirdim.

kapagini acip yarim bardak kadar su ekleyip altini kapattim. iftara yakin altini yeniden actim ve su kaynayinca servis ettim!

not ; malzemeler oldukca kucuk dogranmistir....daha lezzetli oldular....

Labels: , ,

1 Comments:

At 2:39 AM , Anonymous Anonymous said...

aysegul dogru mu goruyorum? icli kofte mi bunlar? biz de istiyoruz icli kofte :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home