supertatli

Saturday, February 24, 2007

Karnibaharli makarna


karnibaharli makarna cok leziz hemde cok pratik ;

karnibahar bir adet istege bagli makarna;
bunlarin ikiisni guzelce hasladim beraber hasladim vitaminlerini kaybetmesinler diye .
sonra karabiber ve tuzla bunlari harmanlayip uzerine hazirladigim besamel sosu da dokup ,uzerini de kasar rendesiyle kapattiktan sonra firina verdim. firindan cikarmaya 10 dk kala izgariyi actim, boylece kasarlar iyice kizardilar....

Afiyet olsun!

Labels:

9 Comments:

At 5:18 AM , Blogger hayat said...

Ayşegülcüğüm,makarna çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Beşamel soslu her şeye bayılırım.İnşallah bu defa yorum tek gelir:)))

Kendine iyi bak canım.

Sevgilerimle..

 
At 5:26 AM , Blogger aysegul said...

Afiyet olsun hayat ablacim.
Tek geldi yorumun:)))
sen de kendine cooook iyi bak

,koccaman sevgiler

 
At 10:18 PM , Blogger hayat said...

Ayşegül, nerelerdesin rahatsız değilsindir inşallah.

 
At 10:18 PM , Blogger hayat said...

This comment has been removed by the author.

 
At 10:26 PM , Blogger hayat said...

Ayşegül, bana bir uğrasana sobeleme oyunu varmış bende seni sobeledim:)))

 
At 12:00 AM , Blogger hayat said...

Ayşegül nerelerdesin iyimisin.

 
At 11:01 PM , Blogger hayat said...

Ayşegül, nasılsın iyimisin bebek geldimi yoksa iki satır bir şey yaz
Seni çok merak ettim ablacım.

 
At 2:11 PM , Anonymous Anonymous said...

istanbul'dan selamlar:)
nbr iyi misin..?
yemekler harika görünüyor,bi de istanbul'a gelip de yapsam diyorum bu güzel yemekleri....
yıldız

 
At 6:00 AM , Blogger aysegul said...

yildizcim ins geldigimde yaparim ama
mutfagimi da oraya getirmem
gerekecek:) onu nail yapsak sence?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home