supertatli

Wednesday, August 02, 2006

Mantar Kurabiye




Dun misafirim gelecegi icin alelacele gozume takilan bir tarif . Sebnemden (yemekcini.com ) aldim ... Ama ben tarifin yarisini yaptim

Malzemeler:
  • yarim paket yumusak margin/tereyagi
  • 1 adet yumurta
  • yarim su bardagi pudra sekeri ama ben 1 yaptim daha fazla olsa daha guzel olurdu aslinda
  • 1+ 1/4 sb un
  • yarim paket misir nisastasi olmali ama ben patates n. kullandim 100 gr
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • uzeri icin kakao yoktu tarcin kullandim

Yapilisi:

Tum malzemeler karistirilip avuc icinde yuvarlak sekiller verilir ve uzerlerindeki mantar susu icinde sise yada gazoz kapagini tarcina batirip kurabiyelerin hafiften bastirin ....

kakaoyu bilemiycem ama tarcin orjinal bir koku ve tad veriyor.

180 derecede 25 -30 dk soyle pembelesmesi yeterli ... Benimki fazla kaldi biraz :)

Afiyet olsun...




Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home