supertatli

Thursday, February 08, 2007

Tarcinli kek

burda turk cocuklarinin derslerine yardim amacli bir merkez acmistik onun acilis gunu icin yapmistiim ...











malzemeler;

3 yumurta
1,5 su b. seker
1 su b. sivi yag
1 sb. sut
vanilya sekeri
kabartma tozu
2 tatli kasigi tarcin
bir avuc uzum
bir avuc ceviz
3 su b. un


Yapilisi;

yumurtayla seker guzelce cirpin. daha sonra diger malzemeleri de karistirip guzel bir harc elde edin ve 170 derecede firinlayin...

Disinin guzel gozukmesi onemli degil bir bicak alin ve icine soyle bir batirin eger bicak islak cikiyorsa pismemis eger kuru cikiyorsa kekiniz tamamdir
Afiyet olsun!





Labels:

7 Comments:

At 9:46 PM , Blogger hayat said...

Ayşegülcüğüm,Allah yardımcın olsun.Kendini yormamaya çalış canım.Kekin ve mantarlı böreğin çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık.Sevgiler..

 
At 1:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Eline sağlık çok güzel görünüyor...

Selam ve sevgilerimle

 
At 1:01 AM , Blogger aysegul said...

tesekkur ederim serinmavi...

 
At 4:19 AM , Blogger hayat said...

Ayşegül nasılsın, merak ettim.msn adresin olsa konuşup hatırını sorcam oda yok neyse iyisindir inşallah.

Hayat ablandan sevgiler..

 
At 9:58 AM , Blogger aysegul said...

tesekkur ederim hayat abla! ben mssengeri kullanamiyorum pek , iim hamd olsun :) yorulmaya devam ediyorum ama:) sen nasilsin ?

sevgiler...

 
At 5:35 AM , Blogger hayat said...

Ayşegül kendine iyi bak fazla yorma,bende iyiyim biraz grip oldum. Hayırlısıyla geçer inşallah.vallahi bana ne oluyorsa kendimi annen gibi hissetmeye başladım:))Sabah yazdım çıkmadı bir daha denedim.asker mektubu gibi oldu mübarek:))Güzelim seni, güzel kızını çok öpüyorum sevgiler..

 
At 7:10 AM , Blogger aysegul said...

olsun ne guzel mesajlasiyoruz iste:) Allah acil sifalar versin!

Seve seve kabul ederim annelige :) , tesekkur ederim !

bende seni opuyorum sevgiler!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home