supertatli

Friday, August 04, 2006

Hafif Karniyarik


Patlicanlar normalde iyice yagda kizdirilir vs ya ben oyle yapmiyorum . Patlicanlar bir teflon tavaya konulup kapagi kapatilip yumusadiktan sonra hafif yagda soyle kizartir gibi oluyorum sonra tepsiye dizip iclerine malzemelerimi ekliyorum ....


Malzemeler;

  1. 6 adet patlican
  2. kiyma 250 gr
  3. 2-3 adet domates
  4. 1 yk salca
  5. maydanoz
  6. karabiber
  7. tuz
  8. feslegen
  9. tabiki 2 adet sogan
  10. 1-2 adet carliston biber

Yapilisi;

  • yukarida belirttigim gibi patlicanlarin saplari alinip kapagi ortulebilen bi kaba konup kendi kendine kisik bir ateste yumusatilsin
  • once kiyma iyice pisirilir
  • sonra sogan eklenir yumusayinca,
  • carlistonlar ve salca eklenir onlarinda yumusadigini gorunce
  • domatesler.karabiber, tuz ilave edilir. Domateslerde pistikten sonra
  • maydanozla feslegeni ilave edip bir iki karistirip patlicanlarin icine yerlestirilir ve firina surulur
  • 20- 25 dk 180 derecelik firinda kizartilir.

Afiyet olsun!

Labels:

2 Comments:

At 10:57 PM , Anonymous Anonymous said...

bugün gördüm sitenizi hayırlı olsun ellerinize sağlık

 
At 1:15 AM , Blogger aysegul said...

tesekkur ederim Dilekcim sana da afiyet olsun! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home