supertatli

Wednesday, December 24, 2008

Stresli ve sinirli olanlara faydali olan yontemler


1)Hergun 5 adet badem yenmesi sonucu insanda ne sinir nede stres olur ...
Stresli olan insanlara ; 2)yesil cay ; toksinlerin de atilmasina yardimci oldugu icin insanoglu mutlu oluyor.
Kedi otunun toksinlerin atilmasina faydali oldugu duymustum sanki;sabah kaynatip icilemsi gerkliymis...
Aylik elime gecen saglik dergisine gore spor da insani mutlu eden faktorlerden. Bunun nedeni ise spor yoluyla vucudumuzdan attigimiz toksinlerdir.

3)Yesil cayin icine atilan 2-3 karanfil de rahatlatir.
4)Cok stresli olanlar icin bir yontem daha ; 1 litre suya 5 gr tane kimyon koyup 5 dakika demlenmeli ve bunu gunde 2- 3 bardak icilmeli bu sekilde de hic sinirinin kalmayacaktir.
5)badem yaginin surulmesi de ayni etkiye sahipmis.
Bu bilgilerin cogunu Dr. Marankiden aldim . Kendim ve sevdiklerime faydali olacagina inadiklarimi da sitemde sakliyorum...
Faydali olabilmesi umidimle...

Labels: , , ,

1 Comments:

At 11:08 PM , Anonymous Anonymous said...

ablacım ben kendi adıma çok istifade ettim bu yazdıklarından.
Bademi kullanmayı düşünüyorum artık :)

teşekkür ederim

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home