supertatli

Sunday, August 06, 2006

Wokda guvec



Ya neredeyse guvecin hepsini bitiriyorduk ki aklima geldi, ben tarifi siteye koyacaktim....

Benim de hep boyle oluyor.Nerdeyse yemegi bitirdikten sonra yemegin resmini cekmedigim aklima geliyor :(( Sanirim ben daha cok yiyecegim kismiyla ilgileniyorum :((
Soyle ozene bezene bi fotograf cekemedim simdiye kadar ya :(
Neyse insaAllah bundan sonra unutmam once yemekleri resimlemeyi :)

Malzemeler;


  • dana eti
  • sogan
  • domates
  • maydanoz
  • defne
  • tuz, karabiber
  • salca
  • su

HAzIrLaNiSi;

Eti , salcayi ve sivi yagi wok'a koyup yumusamasi icin uzerine su ekledim ve bir kapak kapatip kisik ateste , eti iyice yumusattim.

Sonra sogani ekledim, sogan yumusayinca da, domatesleri , tuzu, k.biberi ve defneyi ekleyip biraz da oyle kisik ateste pisirdim. Atesi sondurmeden once , hazirladigim maydanozlari ekledim ve bir iki karistirip atesten aldim.

Afiyet olsun

NOT: Hollandalilar bunu tavuk etiylede yapiyorlar....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home