supertatli

Friday, February 06, 2009

pirasali lazanya

Benim gibi cocuklarina pirasiyi yedirmek isteyipte bir turlu yediremiyorsaniz pratik ,orjinal ,lezzetli bir tarif....
Kizlarim hmm makarna diye diye pirasalari yemis oldular !...

Malzemeler;
3-4 pirasa (ince ince dogranacak,az yag ile kavrulacak)
1 paket lazanya
rendelenmis kasar peyniri-miktari istege bagli-

Besamel sos;

yarim cay bardagi siviyag
2 yemek kasigi un
1,5 su bardagi sut-ben biraz daha fazla kullandim ,lazanya kuru kalir diye korktum~2su bardagi-
tuz,muskat cevizi rendesi,karabiber

Sos yapimi;
Unu siviyagda biraz kavuruyoruz.Uzerine soguk sutu ilave edip muhallebi kivaminda pisiriyoruz.
Baharatlarini ilave ediyoruz.

Lazanya yapilisi;
Yaglanmis firin kabina bir sira lazanya doseyip uzerine once birkac kasik pirasayi sonra birkac kasik besamel sosu ve kasar peynir rendesi koyarak ust uste diziyoruz-ben kasarlari sadece en uste koydum -. Lazanya bitene kadar bu sekilde yerlestirmeye devam ediyoruz. En uste besamel sos ve kasarpeynirini koyup firinda pisiriyoruz.

Tarifin orjinali ´ Ailem dergisi´

Labels: ,

1 Comments:

At 1:55 PM , Anonymous Anonymous said...

huhu benim yazilarimneden cikmiyor?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home