supertatli

Tuesday, February 10, 2009

dereotlu kek







Minnoslarima ve misafirlere ikram edilebilecek pratik ,besinli bir tuzlu kek tarifi ...












Malzemeler;








2 yumurta




yarim cay bardagi sivi yag




1 su bardagi sut




2-3 dal dereotu




2 tatli kasigi nane




250 gr.beyaz peynir




4 yemek kasigi susam 1 yemekkasigi ustune




kabartma tozu




karabiber tuz ,et baharati




1,5 su bardagi un








Yapilisi ;








Bu malzemelerin hepsi guzelce karistirilir ve 170 derece firinda 40-45 dk pisirilir...




Afiyet olsun






not; uzun sure yenilemedim sitemi sizlerden ozur dilerim, guzel yorumlar alinca aska geldim zaten elimde olan bir tarifimi yayinlayivereyim dedim :)













Labels: , ,

2 Comments:

At 2:00 AM , Anonymous Anonymous said...

bu haftaki davetime yapmayi dusunuyorum sen arayi sogutma haftada bir yeni tarifler ekle ben seni hergun takip ediyorum

 
At 2:10 AM , Anonymous ayse said...

ben bu ismimi yazmayi birturlu beceremiyorum en iyisi sonuna adimi yazayim bu arada yukaridakide benim yorumum...ayse....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home