supertatli

Tuesday, February 10, 2009

Tavuk biryan


Bu tarifi "kizilciksurubu.blogspot"tandan aldim ....
Yalniz ben bazi eklemeler yaptim brokoli ve zencefil gibi....
Kizlarima sebzeleri de farkli yontemlerle yedirmis oluyorum bu sekilde!
Cok lezzetli ve vitaminli bir tarif :))))
tavuk ve sogan ve zencefil kaynatilir pismeye yakin patatesler ve brokolilier de eklenerek yumusayinca kapatilir ocak diger tarafan da pirincler ereyaginda kavrulur ve bir epsi borcama alinir . Uzerlerine tavuklu malzemler resimlerde goruldugu sekilde yerlesirilir suyunu da ekleyip firina atilir...
Malzemeleriniz tam pirincleri kapatmiyorsa aliminyum folyoyla kapailirsa daha iyi yumusayabilir hem yanmazda!

Labels: , ,

3 Comments:

At 12:23 PM , Anonymous Anonymous said...

enfes gozukuyr ellerinize saglik...

 
At 9:38 PM , Blogger hayat said...

Ayşegülcüğüm,tavuk biryan harika görünüyor.Minnoşlara ve size afiyetler olsun.Ellerine emeğine sağlık.
Sevgilerimi gönderiyorum...

 
At 3:36 AM , Blogger aysegul said...

cok tesekkur ederim...
Sizlerde
denerseniz afiyet olsun...

sevgilerle...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home