supertatli

Tuesday, February 10, 2009

sac orgusu




hamuru icin kete hamurunun aynisini kullandim http://supertatli.blogspot.com/2009/02/kete.html
Ici icin;
2sogan
4 patates karabiber,
nane
siviyag
soganlarilari kavurdum ve kup dogranmis patatesleri de ekledim yumusayinca
baharatlarida ekleyip altini kapattim.
ince uzun rulolar elde etmeniz lazim. Hazirladigim bezeleri merdaneyle acarak ortasina bu harctan koyarak kimini yuvarlayip rulo yaptim kimini sac orgusu yaptim ve tepsiye dizip corek otu ve susamla susleyip nar gibi kizarmasini bekledim 200derecede ...hmmmm kizlarim ne cabuk bitirdi sac orgulu ,rulolu patatesli hamurdan....

Labels: ,

4 Comments:

At 9:25 AM , Blogger hayat said...

Ayşegülcüğüm, saç örgüsü ve kete harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgilerimi gönderiyorum ablacım...

 
At 4:37 AM , Anonymous ayse said...

aysegulcum, bayramda sac orgusunun tadina da bakmistim bayagi bir beklettin yoksun bu aralar artik yeni tarifler ekleyiversen surekli acip bakiyorum yenisi yok hadi cabuk ol artik bekletme fazla demi.

 
At 2:11 PM , Blogger aysegul said...

aysecim,haberin olsun dereolu keki yeni ekledim:)
sevgiler...

 
At 5:59 AM , Blogger Unknown said...

ablam çok güzel görünüyor keteler
senin ve tülin ablanın ellerine sağlık

Afiyetle yiyin inş.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home