supertatli

Tuesday, April 07, 2009

Ispanakli KOFTE







malzemeler;








koftesi icin;








yarim kilo kiyma




galete unu -yarim su bardagi




1yumurta




karabiber




tuz








ici icin;








ispanak govdesi 250 gr.




sogan




tuz




arzuya gore baharat








yapilisi;








kofte seklinde hazirladigim koftelerin icerisine kavurup hazirladigim ispanakli harctan koyup kapattim .




tepsiye dizip firina surdum .hmmmm bu bahabeyle minikler ispanak yemis oldular:)








not; bu tarifi portakalagaci'n da gormustum....




Labels: , ,

2 Comments:

At 1:36 PM , Anonymous ayse said...

aysegulcum bu tarifle sen minikleri kandirmissin ama benimki kanmaz,cunku sebzeyide etide sevmiyo .ne yapsam ki; soyle sebzeyi eti sevdirebilecek bir tarifin var mi?bu ispanikli tariflarin hepsi cok lezzetli ellerine saglik, peki bu tarifleri senin elinden biz ne zaman yiyebilecegiz?

 
At 12:16 PM , Blogger aysegul said...

aysecim,
nedemek buyur gel bana. Geldigindede yemeklerden hangisini istersen onu yapayim sana:) afiyetle beraber yeriz ins.!..

pirasali,kiymali bulgur tarifim var canim onu dene istersen. O sekilde hem ucunu birarda yemis oluyorlar. Birde yogurt ekledinmi tamam... kolay gelsin ,minikleri op benim yerime!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home